-
Regulamin sklepu internetowego
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
ODDYCHASZ.PL
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy oddychasz.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
- Właścicielem Sklepu jest: Bjeska sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 33, NIP: 7792299980, Regon: 300481013, tel. 618667482, fax: 616486989, adres email: sklep@oddychasz.pl.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie zawierają kosztów wysyłki, wskazanych w zakładce "koszty dostawy".
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
- Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny na stronie sklepu.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest rejestracja Klienta w sklepie poprzez podanie przez Klienta danych, pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
- Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
§3
Płatności
- Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności.
- Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatności online
- BLIK
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- W przypadku płatności przelewem bankowym, przystąpienie do realizacji zamówienia następuje po wysłaniu potwierdzenia przelewu na adres sklep@oddychasz.pl lub po zaksięgowaniu wpłaconych środków na koncie Sklepu.
§4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- W przypadku płatności kartą termin dostawy liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
- Zamówiony towar jest wysyłany tylko na teren Polski.
§5
Reklamacje i gwarancje
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
- Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).
- Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o którym mowa w §1 pkt. 2 Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę.
- Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na swój koszt dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni.
- Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dn. 30.05.2014 ( Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.) Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient w terminie 14 dni od daty odbioru towaru, złoży Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy, drogą mailową na adres sklep@oddychasz.pl lub pocztą na adres 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 33.
- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
- Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonym dowodem zakupu.
- Zwrotowi nie podlegają artykuły dostarczane w zamkniętym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
§7
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
§8
Własność intelektualna
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony.
- Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu.
- Informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana Klientowi na adres email wskazany w zamówieniu.
- Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich publikacji w sposób określony w ust. 3.
- Sklep uznaje, iż Klient zaakceptował zmiany regulaminu, jeśli nie wypowiedział umowy do końca upływu okresu wskazanego w ust. 5.